Dostawa firmą kurierską to 48h w dni robocze (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy).
Koszt dostawy zamówień niestandardowych wyceniany jest indywidualnie.
Zamówienia są dostarczane pod adres wskazany przez zamawiającego, w związku z tym, stwierdzenie uszkodzenia opakowania przesyłki powinno zostać natychmiast zgłoszone kurierowi i w jego obecności należy sprawdzić zawartość przesyłki.
W przypadku uszkodzenia towaru, należy sporządzić z kurierem stosowny protokół, który będzie podstawą do wymiany towaru lub zwrotu poniesionych kosztów oraz skontaktować się jak najszybciej z Producentem, w celu wyjaśnienia sprawy.
Termin realizacji zamówienia to 7 dni roboczych (jest to maksymalny termin realizacji, zazwyczaj 2-3 dni). Podany czas realizacji zamówienia, który liczy się od momentu otrzymania przez Producenta pełnej płatności za usługę / towar, jest czasem maksymalnym na wykonanie tapety. Jednocześnie Producent zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych, bądź innych obiektywnych trudności uniemożliwiających wywiązanie się z tego obowiązku, o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu technicznego tapety, jej rozmiaru oraz materiału, na którym jest nadruk, przed montażem, w celu uznania ewentualnej reklamacji.